طبس- سید ابوالفضل حقانی-نمایندگی یزد فردا: حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان: در آخرین نماز جمعه ی سال 1389 با بیان دیدگاههای حضرت امام خمینی(ره) در خصوص صدور اسلام از ایران به سراسر جهان و تاکید به توصیه های آن رهبر فرزانه-ظلم را بر اساس روایات وارده از گناهانی برشمرد که نعمت های خداوندی را از جامعه می گیرد واین واقعیت را امروز دامنگیر سران دیکتاتور عرب دانست.

نماینده ولی فقیه وخطیب جمعه طبس:با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی و بویژه یادگار ارزشمند امام عزیز( مرحوم آقا سید احمد خینی) به مناسبتهای هفته آینده اشاره کرد وگفت:یکی از این مناسبت ها فرا رسیدن سال نو و عیدنوروز است-که باید با توجه به لقب برازنده (دارالمومنین) بر شهر طبس-بجای فرهنگ پذیری غلط-فرهنگ عفت اسلامی و حجاب برتر را از این شهر به بلاد دیگر صادر کنیم.

امام جمعه طبس:با سفارش به صله رحم-میهمان نوازی و روابط حسنه خواستار پرهیز جدی از اصراف و تجمل گرایی در میان همشهریان طبسی شد.

وی در پایان خطبه های نماز جمعه:به نقل از عابدی(نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی) از پایان مراحل قانونی اخذ مجوزهای لازم برای تشکیل فرمانداری ویژه در شهرستان طبس-در وزارت کشور خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا